مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-09اقتصادي

اجرای 2 پروژه آبخیزداری در شهرستان شفت


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شفت با اشاره به اجرای دو پروژه آبخیزداری در این شهرستان، گفت: چهار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها اختصاص یافته است.

- با اشاره به اینکه هر ساله با آغاز هفته منابع طبیعی برنامه هایی برای بزرگداشت این هفته در شهرستان شفت برگزار می شود، اظهار کرد: سعی شده تا در این هفته به صورت گسترده نهال کاری داشته باشیم.

فکری ادامه داد: بیش از 5 هزار اصله نهال جنگلی و صنوبر طی این هفته در شهرستان شفت توزیع و یا تا پایان این هفته توزیع می شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات اداره منابع طبیعی شهرستان شفت در زمینه بهبود ارائه خدمات به شهروندان، گفت: راه اندازی خدمات دولت الکترونیک و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع، ایجاد چهار سامانه پاسخگویی سامت، صبا، سماک و بهره برداران باغی بخشی از این اقدامات است.

رییس اداره منابع طبیعی شفت به ثبت بیش از 2 هزار و 200 استعلام اشاره و اضافه کرد: این تعداد تا پایان امسال صفر می شود.

وی همچنین ادامه داد: در حوزه یگان با پیشگیری که صورت دادیم 231 پرونده را ثبت و نسبت به سال گذشته در این خصوص کاهش چشمگیری داشته ایم.

فکری با بیان اینکه شفت 32 هزار هکتار جنگل و 12 هزار هکتار مرتع دارد، افزود: تاکنون بیش از 12 هکتار در راستای اخذ دستورات قضایی و تبصره ذیل 55 آزاد سازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 پروژه آبخیزداری در شهرستان شفت

اجرای 2 پروژه آبخیزداری در شهرستان شفت