مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-09اقتصادي

تخصیص 48 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کردستان


مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در سال جاری 48 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال خانگی در استان اختصاص پیدا کرده که تا کنون 22میلیارد تومان آن کارسازی شده است.

- فرزاد پیشکاری، امروز چهارشنبه(18 اسفندما) در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: از آخرین جلسه شورای اشتغال استان تا کنون بیش از 2 هزار شغل در سامانه رصد استان ثبت و 8 هزار و 928 شغل نیز در سامانه رصد کردستان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای جذب تسهیلات اشتغال و کسب و کار روستایی به صورت ویژه در حال انجام است و تعیین تکلیف طرح هایی که به بانک ها اعلام شده دنبال می شود، افزود: از بانک های عامل درخواست می شود که نسبت به تعیین تکلیف طرح های معرفی شده تا پایان سال اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، بابیان اینکه هدف اصلی از پرداخت تسهیلات اشتغال توسعه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار و ثابت است، اعلام کرد: کل اعتبارات استان برای ایجاد اشتغال روستایی 525 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا تا کنون 410 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد 5هزار و 489 طرح پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات در مجموع 8 هزار و 903 نفر در استان صاحب شغل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 48 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کردستان

تخصیص 48 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کردستان