مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-09اجتماعي

پویش نفس های تازه شهر/ هر نوزاد یک درخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، - همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های شهر تهران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های شهر تهران اجرا می شود.

مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بهار فصل رویش، سرزندگی و حیات دوباره طبیعت است و با حضور خود جان دوباره ای به طبیعت می بخشد و در این میان تولد هر نوزاد در هر خانواده ای، به مثابه بهار زندگی می ماند که شادی و نشاط و سرزندگی را به خانواده ها مژده می دهد.

میلاد فرخنده هر نوزاد نه تنها به خانواده بلکه به شهر نیز جان دوباره ای می بخشد و حضور او در شهر به عنوان، شهروندی جدید، محسوب شده و حیات شهروندی خوب را تداوم می بخشد.

شروع بهار که نمادی برای حیات دوباره می باشد و تولد نوزاد که نوید بخش حضور یک شهروند جدید در شهر می باشد بهانه های خوبی برای گرامیداشت حضور او می باشد که اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در نظر دارد این اتفاق فرخنده را با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نفس های تازه شهر/ هر نوزاد یک درخت

پویش نفس های تازه شهر/ هر نوزاد یک درخت