مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-09سياسي

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: قوای مسلح پرچم دار اقتدار هستند


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

- مدیر کل مرکز حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: قوای مسلح پرچم دار اقتدار هستند رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،- حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی در مراسم معارفه و تکریم مدیر کل مرکز حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امروز در دستگاه قضا تحول و تعالی نهادینه شده است، گفت: هم اکنون سایر دستگاه ها نیز به تاسی از قوه قضاییه تحول و تعالی را دنبال می کنند.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با تاکید براینکه تحول و تعالی مبنای خدمت است، گفت: خروج از ظلمت و ورود به نور برای انسان ترسیم شده و خداوند متعال انسان را جانشین خود معرفی کرده است در همین راستا خداوند قرآن و رسول اکرم را به عنوان تکمیل کننده وحی در اختیار انسانی که به دنبال تحول و تعالی است قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: قوای مسلح پرچم دار اقتدار هستند

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: قوای مسلح پرچم دار اقتدار هستند