مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-09بين الملل

برگزاری نشست های فلسطینی و عربی طی روزهای آتی برای بررسی اوضاع فلسطین


مسئولان فلسطینی اعلام کردند، نشست های فلسطینی و عربی طی روزهای آتی به منظور رایزنی در خصوص تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی برگزار می شود.

- مسئولان فلسطینی اعلام کردند، نشست های فلسطینی و عربی طی روزهای آتی به منظور رایزنی در خصوص تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، سمیر الرفاعی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در گفت وگو با خبرنگاران در شهر رام الله خاطرنشان کرد، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ریاست این نشست را که روز پنجشنبه برگزار می شود، برعهده خواهد داشت و در آن اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با هدف رایزنی در خصوص اوضاع اراضی فلسطینی گرد هم جمع خواهند شد.

الرفاعی در ادامه افزود، اقدامات رژیم صهیونیستی از طریق عملیات کشتار میدانی، کوچاندن ساکنان فلسطینی و تخریب منازل آنها در کرانه باختری و شرق شهر قدس به صورت روزانه افزایش یافته است و اینگونه اقدامات ناقض تمامی قوانین بین المللی و قوانین حقوق بشر است.

وی از تمامی کشورهای جهان خواست برای توقف اقدامات اسراییلی در حق ملت فلسطین و اجرای قطعنامه های مربوط به مسأله فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های فلسطینی و عربی طی روزهای آتی برای بررسی اوضاع فلسطین

برگزاری نشست های فلسطینی و عربی طی روزهای آتی برای بررسی اوضاع فلسطین