مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-09سياسي

سیدجمال طبیب آشنا به درد جوامع مسلمین بود


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیدجمال به عنوان یک طبیب آشنا به درد جوامع مسلمین بود که دردها را در فصول مختلف بیان و معرفی کرد.

- کیومرث سرمدی واله در دومین کنگره بزرگداشت بیدارگر مشرق زمین ،سیدجمال الدین اسدآبادی که در سالن همایش های سردار شهید سلیمانی دانشگاه سیدجمال برگزار شد،اظهار کرد: غفلت و جهالت و فاصله گرفتن مسلمانان از علم و دانش و نفوذ استبداد در جوامع مسلمانان و تفرقه در جهان مسلمانان از مهمترین دردی بود که سید جمال به آن توجه کرد.

وی با اشاره به بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار کرد: با جدیت پیگیر راه اندازی بنیاد سیدجمال هستیم این بنیاد در سال 89 در شورای عالی فرهنگ عمومی ثبت و مصوب شده اما راه اندازی آن تحقق نیافت.

سرمدی واله با بیان اینکه راه اندازی بنیاد سید جمال از مطالبات مهم مردم شهرستان اسدآباد است خاطر نشان کرد:با راه اندازی این بنیاد و اختصاص اعتبار قطعا سطح و تراز برنامه های همایش و کنگره سیدجمال ارتقا دوچندانی خواهد یافت .

وی خاطر نشان کرد:با حضور وزیر ارشاد به شهرستان در کنگره سید جمال موضوع راه اندازی بنیاد را پیگیری خواهیم کرد و سعی بر آن خواهد بود تا با اخذ ردیف های اعتباری ملی نسبت به راه اندازی بنیاد اقدام شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدجمال طبیب آشنا به درد جوامع مسلمین بود

سیدجمال طبیب آشنا به درد جوامع مسلمین بود