مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-09دانش

دانشگاه تهران دوره عالی MBA مشاوره مدیریت را برگزار می کند


در بسیاری از مدارس کسب وکار معتبر دنیا، برنامه های تخصصی آموزشی MBA مشاوره مدیریت با تمرکز بر تربیت مشاوران مدیریت ارائه شده است و شرکت کنندگان در این دوره ها از گزینه های اصلی کار در بنگاه های بزرگ مشاوره دنیا هستند.

- در بسیاری از مدارس کسب وکار معتبر دنیا، برنامه های تخصصی آموزشی MBA مشاوره مدیریت با تمرکز بر تربیت مشاوران مدیریت ارائه شده است و شرکت کنندگان در این دوره ها از گزینه های اصلی کار در بنگاه های بزرگ مشاوره دنیا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با توجه به اینکه در کشور به صورت جدی به این موضوع پرداخته نشده است.

دانشگاه تهران به عنوان نماد و شاخص آموز عالی آزاد کشور و مرکز آموزش های آزاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به طراحی و برگزاری این دوره نموده است.

MBA مشاوره مدیریت، دوره کاربردی برای پرورش مشاوران مدیریت است که با نگاهی کل نگر به تربیت مشاور مدیریت، ابعاد مختلف شایستگی های مورد نیاز را در طراحی آموزشی خود مورد نظر قرارداده است.

دوره تخصصی پیشنهادی به دنبال تربیت مشاورانی متعهد و شایسته و همچنین بازآموزی مهارت های مشاوره مدیریت است.

در طراحی دوره پیش رو با هدف ارتقای شایستگی متقاضیان، با رویکرد یادگیری حین عمل (Action Learning) طراحی شده و علاوه بر آموزش های مبتنی بر دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران دوره عالی MBA مشاوره مدیریت را برگزار می کند

دانشگاه تهران دوره عالی MBA مشاوره مدیریت را برگزار می کند