مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-09اجتماعي

طرح آرامش بهاری در 30 بقعه رشت/ غرس 7 هزار نهال در سطح بقاع شاخص


سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، یکی از برنامه های مهم سازمان اوقاف را درختکاری با هدف ارتقای بهره وری موقوفات دانست و گفت: در هفته منابع طبیعی امسال 7000 اصله نهال در سطح 20 بقعه شهرستان رشت غرس می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، یکی از برنامه های مهم سازمان اوقاف را درختکاری با هدف ارتقای بهره وری موقوفات دانست و گفت: در هفته منابع طبیعی امسال 7000 اصله نهال در سطح 20 بقعه شهرستان رشت غرس می شود.

عباس نیکخواه در نشست با خبرنگاران، یکی از مهمترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه را بهره وری موقوفات و به روزرسانی املاک وقفی و گرفتن حق واقفی موقوفه دانست و اظهار کرد: زیباترین خدمت به جامعه دفاع از مال و دارایی مردم به ویژه موقوفات است.

وی با اشاره به برخورد قاطع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با متصرفین املاک وقفی و به روزرسانی اسناد حقوقی مستاجرین، افزود: رسیدگی به وضعیت دستگاه های دولتی بدهکار به اوقاف نیز در دستور کار سال جدید قرار دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، این شهرستان را دارای 438 موقوفه درآمددار و 5238 رقبه دانست و تصریح کرد: امسال حدود 114 سند مالکیت برای موقوفات و بقاع شهرستان رشت صادر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آرامش بهاری در 30 بقعه رشت/ غرس 7 هزار نهال در سطح بقاع شاخص

طرح آرامش بهاری در 30 بقعه رشت/ غرس 7 هزار نهال در سطح بقاع شاخص