مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-09فرهنگي

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران اعلام شد


جدول اجرای گروه های جشنواره موسیقی فجر مازندران در رشته های بومی و محلی با 6 گروه موسیقی مازندرانی اعلام شد که در سه روز متوالی چهارشنبه 25، پنجشنبه 26 و جمعه 27 اسفندماه اجرای برنامه خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، جدول اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران با اجرای 6 گروه موسیقی (اساره سو، درکالو، ماهتو، سیلم، هزاردستان و بانوان روجین) اعلام شد؛ جشنواره موسیقی فجر مازندران در رشته ی موسیقی بومی و محلی در سه روز متوالی چهارشنبه 25، پنجشنبه 26 و جمعه 27 اسفند 1400 با حضور استادان موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی مازندران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، گروه های موسیقی مازندران در این جشنواره در هر روز یک اجرا خواهند داشت و اجرای گروه ها از ساعت 18 شروع خواهد شد.

در هر یک از روزهای تعیین شده دو گروه موسیقی ، در دو سانس به مدت نیم ساعت اجرا خواهند داشت.

در روز چهارشنبه 25 اسفند در سانس اول گروه اساره سو به سرپرستی کریم کمالی فر و در سانس دوم گروه درکالو به سرپرستی مسلم فهیمی اجرا خواهند داشت.

در روز پنجشنبه 26 اسفند در سانس اول گروه ماهتو به سرپرستی سید کمال محمدی و در سانس دوم گروه سیلم به سرپرستی سعدی صادقی اجرا خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران اعلام شد

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر مازندران اعلام شد