مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-09سياسي

اعضای خبرگان میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف را رصد کنند


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری باید به طور مستمر میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف خود را رصد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدارهای قبلی ایشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری، افزود: مجلس خبرگان رهبری باید به طور مستمر میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف خود را رصد کند، در این زمینه هیئت اندیشه ورز کارگروه های متعددی تشکیل داده و دستاوردهای خوبی داشته است.

حجت الاسلام دیرباز افزود: برای نظام اسلامی به مرور زمان مسائل و چالش های جدیدی پیش می آید و انتظار می رود اعضای مجلس خبرگان رهبری با استفاده از قرآن کریم و سنت نبوی و معارف اهل بیت علیهم السلام برای این مسائل نوپدید و چالش های جدید، راه حل های جدید ارائه کند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر نقش تأثیرگذار نخبگان حوزوی و دانشگاهی در حل مشکلات جامعه، اضافه کرد: اگر چه اعضای مجلس خبرگان رهبری با توجه به جایگاهی که دارند در ارتباط مداوم با جامعه نخبگانی هستند، اما لازم است این ارتباط نهادینه و سازمان یافته شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر فرهنگ جامعه، بر لزوم چاره اندیشی برای معضلات فضای مجازی تأکید کرد و تقویت زیرساخت پیام رسان های داخلی و راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای خبرگان میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف را رصد کنند

اعضای خبرگان میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف را رصد کنند