مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-09حوادث

انجام 28 هزار ماموریت امداد غیرتصادفی در خراسان شمالی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی گفت: از 34 هزار و 209 ماموریت امدادی در خراسان شمالی، تعداد 28 هزار و 473 ماموریت مربوط به امدادهای غیرتصادفی و 5 هزار و 736 ماموریت نیز مربوط به امدادهای تصادفی است.

- تقی دولت آبادی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پروازهای مختلفی برای نجات افراد بیمار و حادثه دیده به مناطق صعب العبور این استان انجام شده که بیشترین آن مربوط به افراد حادثه دیده و بیمار در شهرستان مرزی رازوجرگلان است.

وی با بیان اینکه امدادهای هوایی با ارزیابی ها وضعیت حوادث، انجام می شود، گفت: معمولا امدادهای به شکل زمینی انجام می شود ولی پس از ارزیابی آنها اگر نیازی بود درخواست امداد هوایی می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: همچنین در موارد خاص همچون انتقال زنان بارداری که برای زایمان با خطر مواجهند با نظر پزشک و یا سقوط کوهنوردان در مناطق سخت گذر که نیاز به سرعت عمل باشد به طور مستقیم اورژانس هوایی به محل اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون، اورژانس استان 34 هزار و 209 ماموریت امدادی انجام داده است، گفت: از این تعداد 28 هزار و 473 مامور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 28 هزار ماموریت امداد غیرتصادفی در خراسان شمالی

انجام 28 هزار ماموریت امداد غیرتصادفی در خراسان شمالی