مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-09سياسي

خیریه ها مصداق بارز مسؤولیت اجتماعی هستند


تلاش در مجموعه های خیریه ها را مصداق مبرز شاخص مسؤولیت و اعتماد اجتماعی است و مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در آیین اهدای 1300 سری جهیزیه و 1000 دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت های سامانه امداد هوشمند(سها) اشاره و اظهار داشت: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود:  تعلق خاطر و باور مردم به ایام شعبانیه را یکی از عوامل رقم زدن جلوه های ایثار و گذشت مردم عنوان و خاطرنشان کرد: استان اصفهان همیشه در همه عرصه ها از جمله در مؤلفه های متعالی ایثار، شهادت، مددکاری، دستگیری و فداکاری در اوج بوده و چنین اموری از  شاخص های اصیل رفتاری مردم استان شهیدپرور و سختکوش اصفهان است.

مرتضوی فعالیت و تلاش در مجموعه های خیریه ها را مصداق مبرز شاخص مسؤولیت اجتماعی و اعتماد اجتماعی برشمرد و اقدام در امور خیر را به عنوان یکی از افضل ترین امور دانست و بیان کرد: مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می خواهد؛ هم افزایی و همکاری سازنده نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ها مصداق بارز مسؤولیت اجتماعی هستند

خیریه ها مصداق بارز مسؤولیت اجتماعی هستند