مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-09فرهنگي

کارگاه آموزشی «کتاب تو بساز» در قزوین برگزار می شود


کارگاه آموزشی «کتابتو بساز» به همت حوزه هنری استان قزوین ویژه هنرمندان حوزه طراحی گرافیک، صفحه آرایی، ناشران و نویسندگان دوشنبه 23 اسفند برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین کارگاه آموزشی کتابتو بساز به همت حوزه هنری استان قزوین ویژه هنرمندان حوزه طراحی گرافیک، صفحه آرایی، ناشران و نویسندگان دوشنبه 23 اسفند برگزار می شود.

محمد رازقی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: کارگاه تخصصی طراحی جلد کتاب، طراحی هویت بصری و صفحه آرایی انواع کتاب برای اولین بار در استان قزوین به همت حوزه هنری استان، دوشنبه 23 اسفندماه ساعت 16 برگزار می شود، مدرسان این دوره از کارگاه آموزشی بنده و مهدیه خسروانی هستیم.

وی افزود: این کارگاه با هدف اصلی استانداردسازی تولیدات حوزه نشر استان قزوین در سطح ملی حوزه کتاب با استاندارد سطح ملی ویژه هنرمندان طراحی گرافیک، صفحه آرایی، ناشران و نویسندگان به منظور آشنایی با فرایند تخصصی طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب برگزار می شود.

مدرس کارگاه صفحه آرایی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، حمایت از هنرمندان حوزه نشر است به طوری که تولیدات حوزه هنری قزوین که قرار است در سال 1401 منتشر شود توسط هنرمندان شهر خودمان طراحی و آماده خواهد شد، در واقع این کارگاه از جهتی جنبه اشتغال برای افراد مستعد را نیز فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی «کتاب تو بساز» در قزوین برگزار می شود

کارگاه آموزشی «کتاب تو بساز» در قزوین برگزار می شود