مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09اجتماعي

افتتاح همزمان 3 پروژه شرکت مترو در هفته پایانی سال 1400


مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح همزمان 3 پروژه شرکت مترو در هفته پایانی سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهارداشت: با تکمیل و بهره برداری از 3 پروژه شرکت مترو تهران، مدیریت شهری پایتخت عیدانه حمل و نقلی خود را تقدیم شهروندان صبور تهرانی خواهد کرد؛ ایستگاه بوستان گفتگو، ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت و در نهایت بازگشایی و بهسازی کامل بلوار قیام پس از 8 سال انتظار، عناوین پروژه های قابل افتتاح در هفته پایانی سال 1400 است.

وی افزود: ایستگاه بوستان گفتگو در خط 7 که یکصد و چهل و دومین ایستگاه شبکه مترو پایتخت به حساب می آید، سومین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری به بهره برداری می رسد.

با افتتاح این ایستگاه که هزینه ای در حدود 300 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز آن صرف شده است، شهروندان مناطق 2 و 6 و خصوصاً اهالی کوی نصر، خیابان کارگر شمالی، کوی دانشگاه تهران و ادارات و مراکز تجاری محدوده بوستان گفتگو، دسترسی آسانتری به شبکه ریلی انبوه بر پایتخت خواهند داشت.

درستی گفت: زیربنای ایستگاه مذکور بیش از 10 هزار مترمربع بوده و با افتتاح آن، امکان بهره برداری از 4 دستگاه آسانسور، 10 رشته پله برقی و رمپ دسترسی معلولان نیز فراهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 3 پروژه شرکت مترو در هفته پایانی سال 1400

افتتاح همزمان 3 پروژه شرکت مترو در هفته پایانی سال 1400