مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09سياسي

مذاکره کنندگان مراقب باشند تجربه تلخ برجام و بدعهدی های غرب تکرار نشود


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر لزوم دقت در مذاکرات هسته ای گفت: در مسئله برجام ما یک تجربه تلخ، طولانی و پر هزینه داریم و امروز هم اگر دقت لازم صورت نگیرد تجربه ناکام قابل تکرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس بسیج اساتید کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حضرت زین العابدین را جلوه ای پر فتوح از جهاد تبیین معرفی کرد و زهد و تعبّد، کیاست و تدبیر ایشان در مدیریت جامعه شیعه، حفظ اصول حفاظت اطلاعات در ارتباط با اکابر شیعه، اهتمام به تبیین معارف و حقانیت شیعه را الگویی عملی برای پیروان آن امام بزرگوار دانست.

وی گفت: به نظر بنده بازخوانی یادگارهای بی بدیل ایشان یعنی صحیفه سجادیه، دعای سحر مشهور به دعای ابوحمزه ثمالی، زیارت امین الله و رساله حقوقی امام سجاد باید یکی از اولویت های دانشجویان ما بخصوص دانشجویان رشته های علوم انسانی باشد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به موضوع انرژی اتمی و نیازهای حال و آینده کشور در این موضوع اشاره کرد و گفت: معتقدم شورای عالی انقلاب فرهنگی باید لیستی از رشته های استراتژیک بر اساس اصول نظام و نیازهای حال و آینده کشور تعریف کند تا در تخصیص اعتبار، تأمین تجهیزات و جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان مراقب باشند تجربه تلخ برجام و بدعهدی های غرب تکرار نشود

مذاکره کنندگان مراقب باشند تجربه تلخ برجام و بدعهدی های غرب تکرار نشود