مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-09ورزشي

سرنوشت متفاوت دو ایرانی در اروپا


مقایسه علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی از این جهت مورد توجه است که اوج فوتبال هر دو در پرسپولیس بوده و با وجود پست های مختلف، هر کدام در زمره بهترین ها در تیم ملی بوده اند ولی چه شده که علیرضا بیرانوند در سراشیبی است و مهدی طارمی در راه رسیدن به قله؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند از لژیونرهای فوتبال ایران هستند که با وجود اشتراکات زیاد، مسیرهای متفاوتی را در پیش گرفته اند.

این دو که کم وبیش در زمره محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس، موفق ترین بازیکنان تیم ملی و لژیونرهای سرشناس فوتبال ایران هستند، اکنون حال و روز متفاوتی دارند؛ یکی رو به افول رفته و دیگری چنان درخشیده که تیم کنونی اش با وجود بزرگی، برایش کوچک به نظر می آید.

مقایسه علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی از این جهت مورد توجه است که اوج فوتبال هر دو در پرسپولیس بوده و با وجود پست های مختلف، هر کدام در زمره بهترین ها در تیم ملی بوده اند ولی چه شده که علیرضا بیرانوند در سراشیبی است و مهدی طارمی در راه رسیدن به قله؟ کار سخت دروازه بانی که می خواست اروپا را فتح کند علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه بان های کنونی ایران است.

او مصداق بارز سختکوشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت متفاوت دو ایرانی در اروپا

سرنوشت متفاوت دو ایرانی در اروپا