مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-09فرهنگي

رونمایی از چهار عنوان دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: چهار عنوان جدید دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان با محورهای سینما، معماری ، عرفان و موسیقی شنبه 21 اسفند ماه در سنندج رونمایی می شود.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، امین مرادی اظهار کرد: کار تدوین دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان از خرداد ماه سال 95 توسط حوزه هنری استان آغاز شده است.

وی گفت: در فاز نخست چهار عنوان از این دانشنامه در اسفند ماه سال 1397 با حضور مسئولین کشوری و استانی، هنرمندان و پژوهشگران استان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد.

مرادی خاطرنشان کرد: همزمان با رونمایی صورت گرفته دبیرخانه دائمی دانشنامه با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و هنرمندان و پژوهشگران شناخته شده استانی نیز آغاز به کار کرد و به صورت جدی در قالب جلسات منظم بررسی عناوین و پروپوزال های ارائه شده را در دستور کار قرار داد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از آن مدتی کارها به تعویق افتاد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته از مجموع 9 طرح در دست اقدام چهار عنوان با عناوین کردستان و سینما اثر دکتر جلال نصیری هانیس ، کردستان و عرفان اثر دکتر بهروز خیریه ، کردستان و موسیقی با محوریت سازشناسی اثر محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهار عنوان دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان

رونمایی از چهار عنوان دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان