مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-09سياسي

راز روزه 30 ساله حاج حمید چه بود؟


نشست بازمعرفی و جشن امضای کتاب «سرزمین بی فصل» روایت عاشقانه پروین مرادی از سی و پنج سال زندگی با سیدحمید تقوی فر از منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور سمیه عظیمی ستودی، - نشست بازمعرفی و جشن امضای کتاب سرزمین بی فصل روایت عاشقانه پروین مرادی از سی و پنج سال زندگی با سیدحمید تقوی فر از منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور سمیه عظیمی ستودی، نویسنده کتاب، پروین مرادی، همسر شهید تقوی فر و تعدادی از اهالی کتاب و رسانه در کتابفروشی به نشر تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، سمیه عظیمی ستوده گفت: سال 1393 وقتی که حاج حمید تقوی فر به شهادت رسیدن ما هم مثل خیلی ها اسمشان را شنیدیم.

همسرم جناب آقای مرادیان در آن زمان مشغول ساخت تیزری درباره ایشان بودند.

در جریان گفتگو با خانواده و تعدادی از همرزمانشان متوجه شدیم که ایشان 30 سال روزه بوده اند! ما منقلب شدیم و تقریبا هر روز درباره این که یک نفر چطور می تواند 30 سال روزه بگیرد، صحبت می کردیم.

آقای مرادیان درباره ایشان مستندی با نام به خشکی لب های فرات ساختند و اتفاقا این انقلابِ درونی حاج حمید تقوی فر در آن موج می زد.

وی افزود: مدتی گذشت و آقای علیمحمدی از رونامه جام جم به من پیام دادند و گفتند که می شود ستونی برای ویژه نامه چاردیواری روزنامه جام جم درباره شهدای مداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز روزه 30 ساله حاج حمید چه بود؟

راز روزه 30 ساله حاج حمید چه بود؟