مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-09سياسي

سایه حواشی بر سر شهرداری فردیس/باز هم پروژ طرح سوال از شهردار


به نظر می رسد شورای شهر فردیس ادامه مسیر دور اول را پیش گرفته اند که در آخرین اقدام خود پروژه طرح سوال از شهردار را کلید زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، دور اول شورای شهر فردیس که شهره استان البرز شدند و تعدد انتخاب شهردار سرپرست توسط این اعضا زبانزد شد، به طوری امروز که از آن دوران به عنوان درس عبرت یاد می شود.

حالا گویی دور دوم شورای شهر فردیس هم همان مسیر را پیش گرفتند و بنای تغییر شهردار را در دستور کار خود قرار دادند؛ محمدرضا آژیر، شهردار فردیس نیز در این راستا در صحن علنی شورا به سوالاتی که توسط ابراهیم رنجبر رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر فردیس طرح شده بود، پاسخ داد.

  وی در پاسخ به این سوال که چرا از نیروهای جوان و بومی موجود در بدنه شهرداری فردیس، در جایگاه های مدیریتی استفاده نمی شود؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمان انتزاع شهرداری فردیس از کرج، هیچ زیرساختی از جمله نیروی انسانی برای شهرداری فردیس در نظر گرفته نشد و به دلیل تغییرات متعدد مدیریتی در شهرداری و انتزاع نامناسب کادرسازی مورد نیاز در بدنه مدیریت ارشد شهرداری فردیس شکل نگرفت، بنابر این به منظور کادرسازی مناسب در کمتر از 10 درصد از 104 پست مدیریتی موجود در شهرداری فردیس از ظرفیت ماموران استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه حواشی بر سر شهرداری فردیس/باز هم پروژ طرح سوال از شهردار

سایه حواشی بر سر شهرداری فردیس/باز هم پروژ طرح سوال از شهردار