مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-09سياسي

راهبرد جهاد تبیین، موثرترین راه مقابله با تحریف دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فراگیران مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهبرد جهاد تبیین، موثرترین راه مقابله با تحریف دشمن و خنثی کردن سلطه فرهنگی اوست و این کار تا غلبه نهایی بر دشمن باید تداوم یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فراگیران مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: از جمله مخاطبین جهاد تبیین، جوانان هستند که لازم است در این عرصه با امید آفرینی، ایستادگی، توجه به آداب و ارزش های اخلاقی و تبلیغ مسائل دینی و فرهنگی بسترساز موفقیت در جهاد تبیین باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگ پرچمدار عرصه جهاد تبیین در عصر حاضر است، اظهار کرد: همه ما به نوبه خود باید در حوزه مسئولیت های فردی و اجتماعی خویش، ایشان را در جهاد تبیین یاری کنیم وگرنه در پیشگاه خدا مسئول خواهیم بود.

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به کلید واژه های جهاد تبیین به بررسی هر کدام از این موارد پرداخت و عنوان کرد: فهم کلید واژه ها، کلید ورود به دنیای آن ها است و کار را برای فهم بهتر موضوعات آسان تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد جهاد تبیین، موثرترین راه مقابله با تحریف دشمن است

راهبرد جهاد تبیین، موثرترین راه مقابله با تحریف دشمن است