مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-09سياسي

ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز مشترک بین دادستانی کل و دانشگاه تربیت مدرس


رییس دانشگاه تربیت مدرس بر ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز مشترک بین دادستانی کل و این دانشگاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصادف با روز جانباز غلام عباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور با فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس دیدار کرد.

در این دیدار که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، ترکی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با تقدیر از عملکرد دانشگاه تربیت مدرس در حوزه حقوق عامه و پیشگیری از جرم گفت: امروز دستگاه قضا و دادستانی کل کشور برای ارتقاء وضعیت پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق مردم برنامه های گسترده ای با رویکرد تحولی دارد.

تحول در این حوزه نیازمند تبیین و تولید دانش و ادبیات مناسب برای آشنایی بیشتر جامعه به ویژه دانشجویان و نخبگان با مفاهیم حقوق عامه و تدابیر پیشگیرانه دارد از این رو دادستانی کل تلاش می کند با همکاری دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی معتبر، حوزه های علمیه و سازمان های مردم نهاد به تحقق این موضوع کمک کند.

ترکی خاطرنشان کرد: کهنگی و عدم روز آمدی و در عین حال تکثر و تورم قوانین حاکم، وجود خلا ها و ابهامات قانونی، وجود موقعیت های تعارض منافع و امضاهای طلایی در نظام اداری کشور به عنوان منافذ و گلوگاه های فسادزا  بسترهای شکل گیری چرخه های معیوب و ناقص را در نظام حکمرانی در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز مشترک بین دادستانی کل و دانشگاه تربیت مدرس

ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز مشترک بین دادستانی کل و دانشگاه تربیت مدرس