مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-09اقتصادي

اهدای قبر رایگان به مشاهیر و افزایش 70 درصدی کرایه تاکسی در قزوین


در جلسه شب گذشته شورای شهر قزوین افزایش 70 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین و اهدای قبر رایگان به مشاهیر و افراد شاخص فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی به تصویب رسید.

- ایسنا/قزوین در جلسه شب گذشته شورای شهر قزوین افزایش 70 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین و اهدای قبر رایگان به مشاهیر و افراد شاخص فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی به تصویب رسید.

مهدی مهدی خانی در جلسه شورای شهر قزوین که شب گذشته 17 اسفندماه به صورت علنی برگزار شد، تصریح کرد: لایحه دوفوریتی افزایش 71 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین در کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد.

وی افزود: تاکسیرانان ویترین خدمات شهری محسوب می شوند و ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارند بنابراین با لحاظ مطالبات معوق این قشر، با لایحه افزایش 71 درصدی نرخ کرایه تاکسیرانی در قالب بهای خدمات در سال 1401 موافقت شد.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: این میزان افزایش نرخ، باتوجه به افزایش قیمت اقلام مصرفی، تعمیرات و استهلاک، نرخ تورم، شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی و معیشتی که توسط کارشناسان سازمان تاکسیرانی و اتحادیه تاکسیرانان آنالیز و برآورد شده است مورد پذیرش قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای قبر رایگان به مشاهیر و افزایش 70 درصدی کرایه تاکسی در قزوین

اهدای قبر رایگان به مشاهیر و افزایش 70 درصدی کرایه تاکسی در قزوین