مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-09سياسي

مهلت 10 روزه برای تعیین تکلیف اراضی جهش تولید مسکن در بوشهر


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت اراضی مطروحه در مراجع ذیربط برای تغییر کاربری و الحاق به محدوده توسط کمیسیون ماده 5، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در ساخت مسکن اظهار داشت: برای تعیین تکلیف وضعیت اراضی مطروحه در مراجع ذیربط برای تغییر کاربری و الحاق به محدوده توسط کمیسیون ماده 5، حداکثر ظرف مدت 10 روز در استان مطابق ماده 8 قانون جهش تولید مسکن، نسبت به تأمین اراضی این طرح اقدام شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر همکاری و مشارکت دستگاه ها برای تسریع اجرا طرح جهش تولید مسکن در شهرها و روستاهای استان ضروری دانست.

وی مسکن را موتور محرکه توسعه نام برد و اظهار داشت: مسکن در اقتصاد تأثیر بسزایی دارد و صنعت های مختلفی را رونق می دهد، اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز به درستی صورت گیرد از تورم جلوگیری و موتور محرکه توسعه خواهد بود.

رستمیان کاهش هزینه ساخت را بسیار مهم دانست و افزود: نگاه هوشمندانه به مسئله مسکن و راهکارهای مناسب در این راستا مانند دادن زمین و تهاتر به عنوان آورده، می توانیم هزینه ساخت را کاهش دهیم تا افراد بیشتری طعم مسکن داشتن را بچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 10 روزه برای تعیین تکلیف اراضی جهش تولید مسکن در بوشهر

مهلت 10 روزه برای تعیین تکلیف اراضی جهش تولید مسکن در بوشهر