مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-09اقتصادي

تفکیک از مبدا پسماند در پایتخت 7 درصد است


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با چند سرمایه گذار مذاکراتی انجام شده تا بتوانیم از تکنولوژی های هاضم، پیرولیز و صنایع تبدیلی در بحث پسماند استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی عزیزی درباره مهمترین برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: چند محور اساسی را در این حوزه مطرح کردیم.

به طوری که برای کاهش تولید پسماند و تفکیک 20 درصدی پاک و استاندارد در بازه زمانی 4 ساله و نیز کاهش دفن به زیر 30 درصد در همین بازه زمانی برنامه ریزی کرده ایم و گام به گام بر اساس آن پیش می رویم.

امیدواریم برای سال 1401 نیز گام های موثر در این حوزه برداشته شود.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تفکیک از مبدا فعلی پسماند در سطح شهر تهران به صورت استاندارد و پاک بین 6 تا 7 درصد است و تلاش مجموعه شهرداری افزایش این میزان است.

وی در ادامه درباره زمینه اضافه کردن دستگاه زباله سوز 800 تنی به مجموعه آرادکوه که از سال های گذشته مطرح است، یادآور شد: اینکه بر چه اساسی بحث زباله سوز 800 تنی در گذشته مطرح شد و مبنای این عدد چه بوده، جای سوال دارد؛ چرا که اگر قرار بود برای ریجکت پسماند، زباله سوز داشته باشیم، نیاز به یک زباله سوز 3000 تنی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک از مبدا پسماند در پایتخت 7 درصد است

تفکیک از مبدا پسماند در پایتخت 7 درصد است