مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-09فرهنگي

اقتباس از آثار جشنواره داستان نویسی رضوی ضروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،گفت: اقتباس از آثار جشنواره داستان نویسی رضوی در جهت تولیدات آثار نمایشی و سینمایی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امرالله حسنی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی (اشراق شمس)، گفت: از 9 استان کشور در این رویداد فرهنگی، شرکت کردند.

وی اظهار داشت: برگزاری برنامه های جشنواره رضوی از سال 86 در استان زنجان شروع شد که در آن مقطع زنجان میزبان همایش علمی پژوهشی جلوه های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی بود که استقبال خوبی هم از آن شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 223 اثر از سوی 203 نویسنده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی (اشراق شمس) ارسال شد.

حسنی تاکید کرد: سبک زندگی در فرهنگ رضوی و کرامات رضوی عنوان های دیگری بود که استان زنجان در قالب جشنواره رضوی میزبانی از آنها را عهده دار بود.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته، زنجان، جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی را میزبانی می کند، ابراز کرد: آثار برگزیده سه دوره گذشته جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی به چاپ رسیده و کتاب آثار برگزیده دوره چهارم جشنواره نیز در قالب یک کتاب منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتباس از آثار جشنواره داستان نویسی رضوی ضروری است

اقتباس از آثار جشنواره داستان نویسی رضوی ضروری است