مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-09اجتماعي

آمادگی مرزهای آذربایجان غربی برای تردد مسافران نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی مرزهای استان برای تردد مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پنج پایانه مرزی فعال در استان شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان به طور کامل آماده هستند، افزود: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مرزها اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 619 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند، افزود: تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت کامل در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه حمل و نقل طی نوروز سال 1401 در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

شکری اضافه کرد: از کل ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، 556 دستگاه اتوبوس، 876 دستگاه مینی بوس و هزار و 187 دستگاه سواری برای ارائه خدمت در ایام نوروز آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در این خصوص، چهار هزار و 238 راننده و کمک راننده نیز در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

شکری ادامه داد: در طول ایام نوروز، نظارت مستمر بر فروش بلیت و ایمنی ناوگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مرزهای آذربایجان غربی برای تردد مسافران نوروزی

آمادگی مرزهای آذربایجان غربی برای تردد مسافران نوروزی