مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-09سياسي

آرین منش: احزاب به حاشیه رانده شده اند


یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که پس از پایان انتخابات از احزاب استفاده نمی شود و آنها هم فعالیت خود را متوقف می کنند اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، درباره فضای حزبی کشور اظهار کرد: به طور کلی احزاب در ایران همواره در حاشیه بوده اند الان هم در حاشیه هستند و اگر ظهور و بروزی از احزاب می بینیم صرفا در آستانه انتخابات است یعنی فعالیت موقت دارند و احزاب در ایران فصلی فعالیت می کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: احزاب در کشور ما هیچ گاه در جایگاه واقعی خود قرار نداشتند و نتوانستند نقش جدی در توسعه سیاسی ایفا کنند.

عوامل مختلفی از جمله دخالت های خارجی، بدبینی مردم به احزاب، عدم حمایت حاکمیت و فعالیت فصلی احزاب موجب این شرایط شده است تا احزاب از جایگاه مناسب و قوام لازم برخوردار نباشند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که احزاب به معنای واقعی شکل نگرفته است، خاطر نشان کرد: هیچ گاه رابطه دقیق، منطقی و تعریف شده میان احزاب با مجلس شورای اسلامی و دولت وجود نداشته است بعد از پایان انتخابات، دولت ها و پارلمان ها رابطه منظم و منطقی با احزاب ندارند و احزاب به حاشیه رانده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: احزاب به حاشیه رانده شده اند

آرین منش: احزاب به حاشیه رانده شده اند