مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 06:172022-03-09سياسي

توسعه فضای سبز منوط به استفاده بهینه از آب است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه فضای سبز، بدون آب معنایی نخواهد داشت، گفت: توسعه فضای سبز قطعا نیاز به استفاده بهینه از آب دارد.

- مسعود زارعی با اشاره به برگزاری چندین جلسه کمیسیون در استفاده بهینه از آب در دستور کار جدی شورا، گفت: در استفاده بهینه از آب و مدیریت واحد آب اقداماتی را انجام دادیم و مصوباتی اتخاذ شده که به شهرداری ابلاغ شده است.

به نقل از شورای شهر شیراز، او ادامه داد: مجموعه مدیران و سازمان ها و دستگاه هایی که ارتباطی با آب شیراز دارند، بایستی هماهنگ در یک مسیر مشخص و معین با یک مدیریت واحد بتوانیم از آب که اساس و مایه حیات است به خوبی استفاده کنیم.

زارعی به طرح جامع فضای سبز اشاره کرد و گفت: اولا باید ببینیم سرانه فضای سبز به شکل استاندارد باشد که البته شیراز تقریباً در حدود استاندارد قرار دارد اما این برای شیراز که زمانی، باغ های شیراز زبانزد خاص و عام در سطح کشور بوده نیست و ما باید همراه با توسعه جمعیت، افزایش جمعیت و توسعه فضای شهری به توسعه فضای سبز توجه جدی داشته باشیم و در دستور کار خود قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه طرح جامع فضای سبز انجام شده است و امیدواریم به فراخور برنامه ای که در ارتباط با فضای سبز داریم، بتوانیم آن را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز منوط به استفاده بهینه از آب است

توسعه فضای سبز منوط به استفاده بهینه از آب است