مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-08اجتماعي

عزمی برای استانداردسازی شهرک ها و پارک های بازی بوشهر نمی بینیم


مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: متولیان و مسئولان شهرک ها و پارک های بازی استان بوشهر از جمله شهرداری ها عزم و همت لازم برای استانداردسازی این اماکن و وسایل را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم بهره مند عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر از نظر برخورداری از امکانات، تجهیزات و نیروی فنی در حوزه استاندارد به عنوان یک استان سرآمد در کشور محسوب می شود.

وی ترویج فرهنگ استاندارد را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید ضمن اینکه برای استفاده از کالاهای مختلف به استاندارد بودن آن توجه داشته باشیم، این فرهنگ را نیز ترویج دهیم که از کالاهای غیراستاندارد که ایمنی و سلامت لازم را ندارند استفاده نکنند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به همکاری این اداره کل با کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر بیان کرد: تلاش شده تا استعلام ها در کوتاه ترین زمان پاسخ داده شود و فرآیندها کوتاه شود.

تدوین 25 استاندارد ملی وی استان بوشهر را پایگاهی مهمی در نگارش و تدوین استانداردهای ملی دانست و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 استاندارد ملی مورد بازنگری قرار گرفته و 25 استاندارد جدید نیز تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی برای استانداردسازی شهرک ها و پارک های بازی بوشهر نمی بینیم

عزمی برای استانداردسازی شهرک ها و پارک های بازی بوشهر نمی بینیم