مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-08اقتصادي

سرمایه گذاری برای تامین برق صنایع یک اولویت است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر تاکید کرد که سرمایه گذاری برای ایجاد و توسعه زیرساختهای تامین برق مورد نیاز صنایع، از اولویت های این شرکت محسوب می شود.

- یدالله حقیقی سه شنبه 17 اسفند در بازدید از ایستگاه ها و تاسیسات برق شهرستان جهرم، ایجاد و توسعه زیرساختهای تامین برق پایدار مورد نیاز صنایع در شهرستان های خفر و جهرم را یک ضرورت بیان کرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: افزایش میزان مصرف برق در برخی مناطق استان فارس یک امر قطعی است و ما برای تامین این میزان مصرف نیازمند توسعه سرمایه گذاری ها در صنعت برق هستیم.

حقیقی خواستار همراهی همه دستگاهها و نهادهای مسئول برای گذر از نقطه اوج مصرف تابستان پیش رو شد و با قدردانی از همراهی و حمایت های فرماندار شهرستان جهرم اضافه کرد: استان فارس و به ویژه شهرستان جهرم در سالهای اخیر گام های اصلی برای توسعه صنعتی را برداشته است.

او با بیان اینکه هر ساله با افزایش تعداد مشترکین خانگی و مصرف کننده برق در شهرستان های جهرم و خفر مواجه هستیم، گفت: با افزایش تدریجی سطح رفاه عمومی، قطعا باید در انتظار افزایش مصرف برق به عنوان یکی از زیرساخت های رفاه اجتماعی باشیم.

این موضوع قطعا رشد مصرف مشترکین خانگی و صنعتی را به شکلی تصاعدی، به دنبال دارد و صنعت برق باید آمادگی پاسخگویی را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای تامین برق صنایع یک اولویت است

سرمایه گذاری برای تامین برق صنایع یک اولویت است