مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-08سياسي

آیین کاشت نهال به نیت شهدای مدافع حرم در رشت برگزار شد


به مناسبت هفته منابع طبیعی، مراسم کاشت نهال به یاد شهدای مدافع حرم به همت شهرداری منطقه دو با حضور اعضای شورای اسلامی رشت و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در پارک خیابان جوان برگزار شد.

- مجید عزیزی، نایب رییس شورای اسلامی رشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در فضای معنوی انقلاب رشد کردند و برای دفاع از کیان اسلام کیلومترها دورتر از مرزها امنیت کشور ما را تضمین کردند.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت درختکاری اظهار کرد: نباید برای کاشت درخت تنها به هفته درختکاری بسنده کرده و در مناسبت های مختلف باید نسبت به محیط زیست و حفظ درخت حساس باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی رشت به ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه شهر و محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد و یادآور شد: توسعه فضای سبز باید به صورت عادلانه در تمامی نقاط شهر انجام شود.

مهدی نوری هریس، رییس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی رشت و برادر شهید گرانقدر مدافع حرم شهید بابک نوری هریس نیز در این مراسم عنوان کرد: امیدواریم با دعای خیر خانواده های معظم شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به مردم در دوران چهار ساله شورای اسلامی ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: استان گیلان و رشت با توجه به میزان بارندگی باید بیشترین فضای سبز را دارا باشد و شهر رشت باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کاشت نهال به نیت شهدای مدافع حرم در رشت برگزار شد

آیین کاشت نهال به نیت شهدای مدافع حرم در رشت برگزار شد