مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-08سياسي

پیشتازی هرمزگان در اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در سطح کشور


رییس کل دادگستری هرمزگان از پیشتازی هرمزگان در اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در سطح کشور خبر داد.

- ، مجتبی قهرمانی عصر سه شنبه به مناسبت روز قانون و منابع طبیعی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی در بعد حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی رسالت مهمی دارد تا جایی که دبیرخانه وشورای حفظ حقوق بیت المال در دادگستری استان تشکیل شده که کارش مرتبط با منابع طبیعی واراضی ملی است.

وی افزود: دراین راستا کارهای خوبی دراستان انجام شده است، در راستای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگی برای اراضی ملی هرمزگان در سطح کشور بهترین وضعیت را دارد و اکثر قریب به اتفاق اراضی ملی اسناد کاداستر صادر شده و این بحث در حفاظت از اراضی ملی مهم است و جنبه پیشگیرانه دارد.

قهرمانی تأکید کرد: ما با استفاده از تکنولوژی و فناوری های ماهواره ای سامانه سپاس را راه اندازی کردیم که این سامانه تغییرات اراضی ملی را به صورت دوره ای صادر و اسکن می کند و از این حیث گام های خوبی می توانیم در صیانت از انفال بر داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز در این مراسم با تشکر از رییس کل دادگستری، دادستان و تمام قضات که درامر صیانت از انفال همراه منابع طبیعی هستند گفت: در بحث حفاظت احیا و توسعه وبهره برداری بهینه از انفال از دستگاه قضایی به جهت همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی هرمزگان در اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در سطح کشور

پیشتازی هرمزگان در اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در سطح کشور