مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-08اقتصادي

ساخت 533 واحد مسکن برای نیازمندان مازندران


مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به ساخت و بازسازی 533 واحد مسکن برای نیازمندان گفت: امسال 6 میلیارد و 360 میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی و خیران هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمداسماعیل امامزاده عصر امروز در آیین افتتاح یک خانه مددجویی کم توان مالی در روستای قجرمحله بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: باید همه مردم، خیران نیک اندیش، مؤسسات خیریه و مراکز جمع آوری کمک های مردمی تمام توان خود را به کار گیرند تا در راستای فقرزدایی گام برداشته و تامین، تعمیر و بازسازی مسکن محرومان در اولویت آنها باشد.

وی با قدردانی از خیران نیک اندیش و کمک رسانی به نیازمندان و خانواده های مستمند، گفت: خادمیاران رضوی در مازندران برای تهیه مسکن و نوسازی خانه های نیازمندان گام های بزرگی برداشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به بازسازی 533 واحد مسکن نیازمندان توسط خادمیاران رضوی، افزود: ساخت، بازسازی و نوسازی 533 خانه نیازمندان استان از ابتدای سال 1400 تاکنون انجام شده و این گام خیر همچنان ادامه دارد.

وی از هزینه 6 میلیارد و 360 میلیون تومانی خادمیان رضوی با کمک خیران و مردم خیراندیش برای تحویل مسکن نیازمندان مازندران خبر داد و بیان کرد: سال آینده افزایش 20 درصدی برای اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 533 واحد مسکن برای نیازمندان مازندران

ساخت 533 واحد مسکن برای نیازمندان مازندران