مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-08سياسي

تخریب 47 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی چهارمحال و بختیاری


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفته گذشته با عزم جدی مسئولان 47 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی استان تخریب شده است.

- ، اصغر احمدی ظهر سه شنبه در حاشیه رژه موتوری نیروهای حفاظتی منابع طبیعی، اظهار کرد: مردم روستای چیلو به صورت خودجوش میثاق نامه ای را در راستای عدم قطع درختان جنگلی تهیه کردند که این مهم اقدامی بی نظیر در چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه حفاظت از جنگل توسط مردم باید تبدیل به یک فرهنگ شود، عنوان کرد: پد بالگرد در لردگان تهیه شده است که در مواقع آتش سوزی از آن استفاده خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این پد بالگرد می توان در استان های دیگر نیز استفاده کرد، ادامه داد: این مهم به منظور فعالیت پیشگیرانه آتش سوزی در منطقه انجام گرفته است.

احمدی با بیان اینکه طی هفته گذشته با عزم جدی مسئولان 47 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی استان تخریب شده است، عنوان کرد: مساحت ساخت و سازهای بیش از دو هزار و 300 متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه با عوامل تخریب گونه گیاهی لاله برخورد خواهد شد، مطرح کرد: ورود به دشت لاله چهارمحال و بختیاری اردیبهشت سال آینده ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 47 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی چهارمحال و بختیاری

تخریب 47 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی چهارمحال و بختیاری