مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-08ورزشي

یکی از هزاران؛ روایت پر پیچ و خم زندگی جانبازی دراوج گمنامی


زندگی، پیچ و خم های بیشماری دارد اما عمو خسرو، همه این پیچ و خم ها را با شجاعت و صبوری طی کرده است حتی این روزها که زندگی ،عجیب تر از بقیه روزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح سرد زمستان است که به کارواشی نزدیک محل کارم می روم، همه کارگران مشغول کار هستند و مدی کارواش فردی به نام خسرو که بیکار نشسته را صدا می زند و ماشین را به او می سپارد.

  از دور به نحوه شستن ماشین نگاه می کنم که یک دفعه می بینم، خسرو از درد به خود می پیچد، مدام دست هایش را ماساژ می دهد؛ با کارگرها و مدیر کارواش به سمتش می روم، چند قرص آرام بخش به همراه آب زیاد میخورد و در گوشه ای می نشیند و نفس عمیق می کشد.

می پرسم چه اتفاقی برایتان افتاد؟ برای دستتان مشکلی پیش آمد؟ با لبخند می گوید یادگار جبهه و جنگ را در دستانم دارم و جای ترکش ها را نشان می دهد و ادامه می دهد: گاهی اوقات فشار آب، گاهی حرکت دادن های مداوم دستم، هنگام شستن ماشین و گاهی هم سرمای هوا، به اعصاب آسیب دیده دستم فشار می آورد و درد امانم را می برد.

رگ انگشت هایم وقتی می گیرد و خشک می شود حداقل ربع ساعت باید ماساژ بدهم تا دردش آرام شود.

ناراحت شدنم را که می بیند، می گوید: عادت کرده ام، سالها است به این زندگی عادت دارم، اینقدر زندگی عجیب و غریبی از سر گذرانده ام که اگر تبدیل به فیلم شود پرفروش ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از هزاران؛ روایت پر پیچ و خم زندگی جانبازی دراوج گمنامی

یکی از هزاران؛ روایت پر پیچ و خم زندگی جانبازی دراوج گمنامی