مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-08ورزشي

سرانه ورزشی فردیس 32 سانتی متر است


فرماندار فردیس بر لزوم توجه به امور جوانان و تقویت سرانه های ورزشی شهرستان تاکید کرد و گفت: متاسفانه دشمنان تا حدودی توانسته اند از طریق تهاجمات فرهنگی جوانان را اندکی به انحراف بکشانند و این امر به دلیل کم کاری متولیان و مسؤولان در حوزه های فرهنگی ورزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، شورای ورزش و ورزش همگانی شهرستان فردیس که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اقدامات انجام شده دستگاه ها در خصوص اوقات فراغت جوانان، تقویت ورزش های همگانی، ایجاد خانه استارتاپ و خانه جوان و توجه به امور جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  ضرورت توجه به امور جوانان  ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه و رسیدگی بر امور جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری و تهاجمات فرهنگی دشمنان و نظام های سلطه که چالش ها و شیطنت های مختلف را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران امتحان کردند، توجه به امور جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی در مسائل و تهاجمات فرهنگی موفقیت هایی داشتند و توانستند جوانان ما را به امور غیر فرهنگی منحرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی فردیس 32 سانتی متر است

سرانه ورزشی فردیس 32 سانتی متر است