مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-08سياسي

موکب ها قرارگاه های فرهنگی و تجلی مدیریت مردمی اربعین هستند


حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در گردهمایی به تبیین سیاست های ستاد مرکزی اربعین در حوزه فرهنگی پرداخت و گفت: موکب ها باید کانون و قرارگاه فرهنگی اربعین باشند.

- ، جمعی از موکب رابطین فرهنگی و روحانیون موکب های استان قم گرد هم آمدند تا مسائل فرهنگی اربعین 1401 را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

در این گردهمایی به بررسی وضیعت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مواکب در سال های گذشته پرداخته و گزارشی از سوی حجت الاسلام حسین احمدی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم ارائه شد.

وضیعت مواکب استان و ضرورت توجه به مسأله ساماندهی مناسب و تدارک شایسته برای خدمات رسانی در ابعاد مختلف فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی به زائران بر کسب آمادگی های لازم توصیه کردند.

در ادامه حجت الاسلام حاج محمد حسین عسکری رییس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری به اهم مسائل و برنامه های فرهنگی در قم برای زائران اربعین که از شهرهای دیگر در مسیر عزیمت به عتبات به زیارت حرم فاطمه معصومه (س) شرف می شوند و در مراسم اربعین ده ها موکب قمی ها که به ارائه خدمات به زائران می پردازند را تبیین و نسبت به تشکیل جلسات و تدوین برنامه ها و تجهیز مواکب برای ارائه خدمات فرهنگی شایسته به آنان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب ها قرارگاه های فرهنگی و تجلی مدیریت مردمی اربعین هستند

موکب ها قرارگاه های فرهنگی و تجلی مدیریت مردمی اربعین هستند