مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-08سياسي

رزمایش کمک های مومنانه در آبدان برگزار شد


رزمایش مواسات و همدلی همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) در آبدان برگزار شد.

- ، امام جمعه آبدان ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان ماهی است که پر از ولادت، خوشی و فرخندگی است.

حجت الاسلام محمود کارگر در ادامه یاد آور شد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه قطعاً باعث خوشحالی و شادی خانواده های مستضعف خواهد شد.

کارگر یادآور شد: فرهنگ مواسات در اخلاق ما و در تعاملات اجتماعی ما جایگاه ویژه ای در نگاه اسلامی دارد و باید این امر استمرار پیدا کند.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان راهبر انقلاب اسلامی با نگاه هدایت گرانه در مقاطع مختلف و در چالش های فرهنگی.

سیاسی.

اجتماعی به عنوان تنها حجت شرعی و در عصر و زمانه ما هستند که با راهنمایی های پدرانه و مومنانه که نسبت به امت اسلامی دارند ما را در برابر این چالش هایی که در کشتی این انقلاب است هدایت می کند و به مقصود می رساند.

مدیر مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) وابسته به کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان نیز گفت :50 بسته غذایی با کمک خیرین و کمیته امداد آماده شده است.

عبدالرضا بحرانی افزود: ارزش ریالی هر بسته 600 هزار تومان است و این بسته ها در اختیار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک های مومنانه در آبدان برگزار شد

رزمایش کمک های مومنانه در آبدان برگزار شد