مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-08سياسي

موسسات خیریه تنگستان در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی موثر هستند


امروز مشکلاتی در حوزه های فرهنگی اجتماعی وجود دارد که بخشی از آن را می توان توسط همین مؤسسه های خیریه با مهارت آموزی و اشتغال و .

- ، احمد لطفی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران مدارس خیر در مرکز خیریه حضرت رقیه (س) در اهرم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه کمک به افراد مستعد و نیازمند یک نوع سرمایه گذاری است، اظهار کرد: ما در ابعاد گوناگون پیشرفت هایی در حوزه های مختلف داشته و داریم، اما نیاز داریم در توسعه اجتماعی نیز بیش از پیش پیشرفت داشته باشیم.

فرماندار تنگستان ضمن بیان اینکه مراکز خیریه به نوعی مددکار محسوب می شوند، اضافه کرد: مراکز خیریه با محوریت مردم و خیرین می توانند کمبودی که امروز در بحث مددکاری می بینیم را بخوبی جبران کنند.

وی گفت: امروز مشکلاتی در حوزه های فرهنگی اجتماعی وجود دارد که بخشی از آن توسط همین مؤسسه های خیریه می توان با مهارت آموزی و اشتغال و.

مرتفع کرد.

لطفی با اشاره به اینکه اوج کاری که معصومین انجام می دادند، همین کار مؤسسات خیریه است، بیان کرد: مؤسسات خیریه در جوامع محلی و در سطح شهرها و روستاها خیلی مؤثر هستند و اثر فعالت های مرحوم ماحوزی را الان در این مؤسسه در شهر اهرم مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات خیریه تنگستان در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی موثر هستند

موسسات خیریه تنگستان در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی موثر هستند