مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-08اقتصادي

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین ها بودند؟


چند روز پیش و در تاریخ 9 تا 12 اسفند ماه، نمایشگاه MWC 2022 در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد و بزرگترین شرکت های کامپیتری دنیا به معرفی جدیدترین تکنولوژی ها و محصولات خود پرداختند.

- هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول جدید از جمله دو مدل لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل اکوسیستم سوپردیوایس پرداخت.

تاکید هوآوی در این نمایشگاه روی عملکرد فوق العاده اکوسیستم سوپردیوایس در محیط های کاری به منظور ساخت یک دفترکار کاملا هوشمند و یکپارچه بود.

برای مطالعه جزییات بیشتر درباره این محصولات و ایده دفترکار هوشمند هوآوی می توانید به لینک این مقاله مراجعه فرمایید.

اما نکته قابل توجه در روز پایانی این نمایشگاه، دریافت 32 جایزه مختلف از معتبرترین شرکت ها و وب سایت ها توسط محصولات و دفترکار هوشمند هوآوی بود.

طبق روال همه نمایشگاه های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه ها و وب سایت های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی شده اند اعلام کرده و در هر رسته انتخاب برتر از دید آن وب سایت را اعلام می کنند.

در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی توانستند جوایز برترین ها را از وب سایت هایی ازجمله Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین ها بودند؟

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین ها بودند؟