مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-08سياسي

لزوم احداث کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار مشهد


احداث کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار و دورافتاده یکی از اتفاقات مهم فرهنگی و در عین حال باعث رشد و شکوفایی و ایجاد سرگرمی های مناسب برای مردم این مناطق است.

- به گزارش، محسن داوری پیش ازظهر سه شنبه همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قالب طرح کتابخانه گردی ، ضمن بازدید از کتابخانه عمومی زنده یاد فروغ السادات میرصدرایی اظهار کرد: توجه به مسائل فرهنگی و نیازهای دانشی به ویژه در مناطق کم برخودار و حاشیه شهر فارغ از آمارهای مرسوم در درجه بالاتری از اهمیت قرار دارد.

فرماندار مشهد بیان کرد: احداث کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار و دورافتاده یکی از اتفاقات مهم فرهنگی و در عین حال باعث رشد و شکوفایی و ایجاد سرگرمی های مناسب برای مردم این مناطق است.

وی از کتابداران به عنوان یک مشاور و متخصص در معرفی کتاب های مؤثر یاد کرد و افزود: به عبارتی در ارائه این نوع خدمات باید به این مسئله توجه داشت که نیاز آن منطقه در چه حوزه اطلاعاتی و دانشی در حوزه فرهنگی عمومی جامعه است.

گفتنی است؛ طرح کتابخانه گردی اولین بار در سال 1397 با هدف آشنایی بیشتر مردم و مسئولین با بخش های مرجع، کودک، مخزن کتاب و … کتابخانه ها، چگونگی نحوه ارائه خدمات کتابخانه های عمومی شامل عضویت، تعداد منابع امانی، نحوه جستجوی منابع کتابخانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار مشهد

لزوم احداث کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار مشهد