مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-08اجتماعي

مدارس کانکسی در چهارمحال و بختیاری برچیده شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدارس کانکسی در استان باید برچیده شود، گفت: می توان در این موضوع از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و ستاد فرمان امام خمینی(ره) استفاده کرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدارس کانکسی در استان باید برچیده شود، گفت: می توان در این موضوع از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و ستاد فرمان امام خمینی(ره) استفاده کرد، این ستاد برای حذف مدارس کانکسی در استان اعلام آمادگی کرده است.

غلامعلی حیدری 17 اسفندماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید برای تربیت هرچه بهتر دانش آموزان در اولویت قرار بگیرد، اظهار کرد: این سند باید در سطح تمامی مدارس عملیاتی و اجرایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعامل با اولیای دانش آموزان می تواند در ارتقای سطح آموزش و پرورش راهگشا باشد، در ایام شیوع کرونا و باتوجه به غیرحضوری شدن مدارس شاهد افت تحصیلی در بین دانش ‍آموزان بودیم، باید تدابیری برای رفع نگرانی والدین و افزایش نظارت بر امورات تحصیلی دانش آموزان اندیشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی نابرابری های آموزشی در مدارس مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختیاری، گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانکسی در چهارمحال و بختیاری برچیده شود

مدارس کانکسی در چهارمحال و بختیاری برچیده شود