مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-08سياسي

اعزام نخستین کاروان راهیان نور قرچک


نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان قرچک به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

- آیین بدرقه اعضای این کاروان 200 نفره از مسجد جامع ظهر سه شنبه 17 اسفند ماه با حضور علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری قرچک ، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد ، محمدی رییس دادگستری ، عبدی راد بخشدار مرکزی، سرهنگ ملکی جانشین فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران ؛ جهاد تبیین را مبنای فرهنگی اردوی راهیان نور عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه دفاع مقدس یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است، اردوهای راهیان نور می تواند به بهترین نحو بینش قشر جوان و نوجوان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور یکی از برنامه ها در راستای جهاد تبیین است که در آن نسل جدید با سیره ناب شهدا آشنا می شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز پس از وقفه دو ساله به دلیل شرایط کرونایی، نخستین کاروان راهیان نور متشکل از 200 دانش آموز با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرپرست فرمانداری قرچک اظهار کرد: دومین گروه اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اواخر اسفندماه و گروه سوم نیز در فروردین ماه سال 1401 اعزام خواهند شد که مجموع نفرات اعزامی در این کاروان ها به 740 نفر خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان راهیان نور قرچک

اعزام نخستین کاروان راهیان نور قرچک