مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-08اقتصادي

برخورد با افزایش قیمت بلیت هواپیما در سفرهای نوروزی


قیمت بلیت هواپیما براساس لیست اعلامی در آذر ماه سال جاری تعیین شده و در ایام عید به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد و سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می کند.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ مصوبات ستاد ویژه سفرهای نوروزی در خصوص ارتقاء خدمت رسانی و تکریم مسافران در ایام نوروز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی خبر داد و گفت: قیمت بلیت هواپیما براساس لیست اعلامی در آذر ماه سال جاری تعیین شده و در ایام عید به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد و سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر اکبر رضوی با اشاره به افزایش تقاضای سفر های هوایی اظهار کرد: در دو سال گذشته صنعت حمل و نقل هوایی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رکود مواجه بود.

خوشبختانه امسال با کنترل این ویروس و واکسیناسیون عمومی در کشور شاهد افزایش تقاضا برای مسافرت های هوایی هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در ایام نوروز و وظیفه سازمان در سیاستگذاری برای صنعت حمل و نقل هوایی جهت حفظ ایمنی و امنیت پروازها و افزایش خدمات رسانی به مسافران گرامی با دستور و پیگیری رییس سازمان، ستاد ویژه سفرهای نوروزی با حضور کلیه دست اندرکاران صنعت از جمله شرکت فرودگاه ها و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با افزایش قیمت بلیت هواپیما در سفرهای نوروزی

برخورد با افزایش قیمت بلیت هواپیما در سفرهای نوروزی