مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-08اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و غبار برای کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی وزش باد شدید و گرد و غبار برای نیمه غربی استان خبر داد.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی سامانه ای ناپایدار از عصر فردا تا پایان هفته جاری جو منطقه را متأثر کرده و سبب افزایش دمای شبانه در استان کرمانشاه می شود.

وی افزود: فعالیت سامانه ناپایدار بارش هایی نیز همراه با وزش باد و احتمالاً رعد و برق برای استان کرمانشاه در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در روزهای چهارشنبه و جمعه بخصوص در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

دولتشاهی بیان کرد: سامانه ناپایدار به دلیل همراهی با گسترش کم فشار قوی در سطح زمین و میدان های باد شدید بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت در سطوح مختلف جو سبب خیزش توفان های گردوخاک بر فراز صحاری خشک منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود غبار ناشی از این توفان ها از اواخر وقت فردا بتدریج جو نیمه غربی استان کرمانشاه بخصوص نواحی مرزی شامل قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، سومار، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب و دالاهو را غبارآلود کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی با توجه به وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار، گفت: احتمال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و غبار برای کرمانشاه

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و غبار برای کرمانشاه