مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-08اجتماعي

افزایش 9 درصدی تعداد بوستان های محله ای در رفسنجان تا یک سال آینده


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از افزایش 9 درصدی تعداد بوستان های رفسنجان تا سال آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از افزایش 9 درصدی تعداد بوستان های رفسنجان تا سال آینده خبر داد.

به گزاش ایسنا، جهانگیر ملکی ظهر امروز 17 اسفند در نشست خبری به مناسبت هفته درختکاری، اظهار کرد: کاشت درخت و افزایش سرانه فضای سبز باعث بهبود سلامت جسمی و روانی افراد جامعه، هویت بخشی به شهر،کاهش آلودگی هوا، جذب گردشگر و…می شود.

وی با بیان اینکه در هفته درختکاری بیش از 5 هزار اصله درخت توزیع شده است، گفت: مساحت فضای سبز شهرداری 3 میلیون و 196 هزار مترمربع است که از این مساحت 827 هزارو 240 متر مربع به پارک ها اختصاص یافته است.

ملکی از تولید سالیانه 10 تا 12 میلیون نشاء فصلی در نهالستان شهرداری خبر داد و افزود: عمده نشاء های تولیدی در فصول محتلف سال به خصوص بهار و پاییز در سطح شهر کاشته می شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات احداث 7 بوستان محله ای در رفسنجان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با مجموع 69 بوستان موجود در سطح شهر پیش بینی می شود تا سال آینده تعداد بوستان ها به بیش از 75 تا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی تعداد بوستان های محله ای در رفسنجان تا یک سال آینده

افزایش 9 درصدی تعداد بوستان های محله ای در رفسنجان تا یک سال آینده