مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-08اقتصادي

بارش های بیش از حد نرمال در استان مرکزی/احتمال سرمازدگی درختان


با توجه به نوسانات دمایی احتمال خطر سرما زدگی درختان در روزهای آتی وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل هواشناسی استان مرکزی گفت: با توجه به نوسانات دمایی احتمال خطر سرما زدگی درختان در روزهای آتی وجود دارد.

کمالی 17 اسفندماه 1400 در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با اشاره به تعطیلات نوروزی پیش رو، اظهار کرد: تاکنون بارش های استان نسبت به میانگین بلندمدت 30 ساله افزایش 12 درصدی داشته است.

وی فزود: در ایام نوروز پیش بینی های روزانه در قالب هشدارهای جوی به شهروندان اعلام می شود و در صورت وقوع گرد و غبار و آلودگی نیز وضعیت منعکس می شود.

کمالی با اشاره به فعالیت 14 ایستگاه سینوپتیک شهرستانی، 100 ایستگاه اقلیم شناسی و دو ایستگاه جاده ای در استان، گفت: متاسفانه تا امروز بارش ها در کشور کمتر از نرمال است ولی خوشبختانه وضعیت استان مرکزی مطلوب است و بارش ها در زمان مناسب با توزیع قابل قبول اتفاق افتاد و حتی بارش های دیروز باعث شد که میانگین بارش در شهرستان های شمالی استان بالاتر از نرمال برود.

وی بیان کرد: فقط در مناطق غربی استان مانند خنداب و کمیجان، بارش ها کمتر از نرمال است ولی در باقی شهرستان ها وضعیت بالاتر از نرمال است، بارش های شهرستان شازند نزدیک به 400 میلیمتر شده است و در استان نیز به صورت میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های بیش از حد نرمال در استان مرکزی/احتمال سرمازدگی درختان

بارش های بیش از حد نرمال در استان مرکزی/احتمال سرمازدگی درختان