مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-08اقتصادي

افزایش کنتورهای فهام به 30 هزار دستگاه در فارس


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به تاکنون 28 هزار و 735 کنتور فهام در محدوده تحت مدیریت این شرکت نصب شده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال این عدد به 30 هزار دستگاه افزایش یابد.

- مهدی طالبی سه شنبه 17 اسفند در جمع خبرنگاران، تعداد کنتورهای فهام نصب شده از ابتدای امسال تاکنون را 3304 دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد که این نوع از کنتورها، برای مشترکان دیماندی (بزرگ) نصب شده و هدف از آن مدیریت مصرف و قرائت از راه دور کنتور است.

وی خاطرنشان کرد: کنتورهای هوشمند به عنوان راهی برای رصد میزان مصرف مشترکان، برای بیش از 81 درصد از مشترکان دیماندی و برای 100درصد از مشترکان کشاورزی نصب و راه اندازی شده و در آینده نزدیک کنتورهای هوشمند برای همه مشترکان نصب خواهد شد تا مدیریت بار و متعادل سازی مصرف برق استان به صورت کامل، تحقق یابد.

این مقام مسئول، متعادل سازی مصرف، فراهم شدن بستر اصلاح الگوی مصرف، رصد دقیق میزان مصرف برق مشترکان را از جمله مزیت های نصب کنتورهای هوشمند برشمرد و بیان داشت: کنتورهای فهام به صورت آنلاین کار قرائت و کنترل پذیری انشعاب برق مشترکان را انجام داده و سبب ارتقای بهره وری و کاهش تلفات انرژی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کنتورهای فهام به 30 هزار دستگاه در فارس

افزایش کنتورهای فهام به 30 هزار دستگاه در فارس