مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-08فرهنگي

دنبال نگاه ویژه در فیلم ها برای «ایسفا» بودیم/ اهمیت کیفیت تولید


علی عسگری فیلمساز و عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) بیان کرد که در انتخاب فیلم ها به دنبال یک نگاه ویژه بودم.

- علی عسگری فیلمساز و عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) بیان کرد که در انتخاب فیلم ها به دنبال یک نگاه ویژه بودم.

علی عسگری فیلمساز و عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) درباره معیارهای انتخاب فیلم های راه یافته به این رویداد به خبرنگار مهر گفت: معیار برای شخص خود من این بود که یک نگاه ویژه در فیلم وجود داشته باشد به این معنی که احساس کنم فیلمساز نگاهی ویژه به فیلم کوتاه دارد و حتی نه نگاه فرمی، بلکه به دنبال یک جهان بینی ویژه بودم و خیلی به کیفیت کارها به لحاظ تولیدی توجه نمی کردم.

وی درباره کیفیت آثاری که انتخاب شدند، نیز بیان کرد: سطح فیلم ها خیلی فرق می کرد؛ یکسری از فیلم ها خیلی آماتور بودند و یکسری هم خیلی حرفه ای و جدی ساخته شده بودند.

در فیلم های آماتور اتفاقاً چند فیلم خیلی خوب بود که من آن ها را پسندیدم و در میان فیلم های حرفه ای هم آثاری بود که من از آن ها خوشم نیامد.

البته همان طور که گفتم خیلی کیفیت تولیدی فیلم ها برای من مهم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال نگاه ویژه در فیلم ها برای «ایسفا» بودیم/ اهمیت کیفیت تولید

دنبال نگاه ویژه در فیلم ها برای «ایسفا» بودیم/ اهمیت کیفیت تولید