مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-08پزشكي

کاهش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در فارس


براساس آخرین گزارش از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، شاهد تداوم روند کاهشی آمار بیماران مبتلا به کرونای نیازمند خدمات بستری در استان فارس هستیم.

- برپایه آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع کرونا تا صبح سه شنبه 17 اسفند تعداد 2 میلیون و 77 هزار و 989 تست تشخیصی شامل ملکولی و سریع در فارس انجام و منجر به شناسایی 613 هزار و 404 مورد مثبت ابتلا به کرونا شده است.

آخرین آمار وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که از کل موارد مثبت شناسایی شده از ابتدا تاکنون، 559 هزار و 916 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

برابر این آمار، با اضافه شدن تعداد 9 مورد فوتی ثبت شده طی 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان براثر عوارض ابتلا به کرونا ویروس در فارس، به 7887 نفر رسیده است.

همچنین آخرین آمار از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی 24 ساعت گذشته 129 بیمار جدید در مراکز درمانی اختصاص یافته به این بیماری، بستری شده اند.

براساس این آمار، هم اکنون 726 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، 146 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در فارس

کاهش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در فارس